Tiña que beber para todo

Tiña que beber para todo
08 de Xuño, 2024 - 12:00 h. | Publicada por Radio Fene

“Levo toda a vida con máscaras, vivindo moitas vidas á vez, era incapaz de convivir con ninguén sen beber”. Así era Miguel ata incorporarse ao Grupo 24 Horas Alcohólicos Anónimos Ferrolterra. “Nunca souben gozar do momento”, relata María José.

 

ESCOITA O PODCAST:

Viaxaron a México, onde naceron en 1975 os primeiros grupos 24 horas de Alcohólicos Anónimos. “É o segundo ano que imos e cada vez mellor”, confesa Miguel. Antes, as viaxes eran unha fonte de estres para María José. “Cada ano vas máis cómoda dáste conta de que somos moitos, todos sufrimos polo mesmo”. Lembra que antes “tiña que beber para todo, ir ao aeroporto, a un hotel, ter que esperar unha cola..a única viaxe que facía era á tenda comprar alcohol”.

Sociedade

Comentarios

Invito a este medio de comunicación a contrastar la información y me ofrezco a dar un punto de vista diferente de la actividad de este grupo ya que pertenecí a él durante varios años. Estamos ante un grupo sectario con directrices comunes a los de las sectas destructivas. En esta entrevista no hablan de asuntos de dinero, ya que no es cierto eso de servicios gratuitos y que se mantienen con sus contribuciones, no hablan de los maltratos psicológicos a los que someten a sus miembros y a jornadas interminables de guardias y actividades grupales. No escucho hablar de la terapia del miedo que infringen a sus miembros a diario impidiéndoles realizar una vida normal ya que les hacen ver que no tienen capacidad para vivir y su único destino es volver a beber y morirse. A mi personalmente en estos 4 años me han vaciado la cartera y han querido acabar con mi personalidad ( cosa que no han conseguido). He dejado la bebida por mi cuenta sin necesidad de terapias que rozan la ilegalidad.
Nome: 
Anonimo

Publica o teu comentario agora