ACTUALIDADE
-
Novas
Novas sobre programas, emisoras,... Todo o mais actual e de interese nesta sección.
-
Radio á carta
Escoita online os podcasts dos teus programas favoritos de Radiofusion.
Praza Alcalde Ramón Souto s/n, 15500 Fene (A Coruña) Galicia - Tfno. 981 492 773 - noticias@radiofusion.eu
Facebook
Twitter
“Parece que leva toda a vida”, pero non é así. Os agardados descontos do Black Friday naceron na cidade de Filadelfia, nos Estados Unidos, na década dos 60, e recibiron o pulo definitivo co comercio por internet. No espazo Cultura Tecno de Radio Fene o experto en novas tecnoloxías Iago Varela falou deste fenómeno do comercio mundial e deunos consellos para non caer en compras compulsivas.
“Antes estaba moi orientado a produtos de electrónica, despois de 2013 xeralizouse a viaxes, roupa, alimentación”. E non son os únicos cambios. “Nas orixes as ofertas eran grandiosas porque o obxectivo era desfacerse do stock antigo, hoxe o máis habitual son descontos do 10 ao 20% e tamén se aplican a dispositivos recen lanzados”.
O Black Friday parece que naceu para que os comerciantes aseguraran a volta das súas contas a números negros logo do Día de Acción de Grazas, data simbólica nos Estados Unidos. Os consumidores poden beneficiarse adiantando as compras de regalos para o Nadal, pero hai que evitar compras compulsivas ou sen estar ben informado. “Unha das denuncias máis habituais débese a que ten que aparecer sempre o prezo de referencia. Moitas empresas poñen o prezo do produto cando se lanzou e o que teñen que aparecer por lei é o máis baixo que tiveron no último mes”.
Publica o teu comentario agora