ACTUALIDADE
-
Novas
Novas sobre programas, emisoras,... Todo o mais actual e de interese nesta sección.
-
Radio á carta
Escoita online os podcasts dos teus programas favoritos de Radiofusion.
Praza Alcalde Ramón Souto s/n, 15500 Fene (A Coruña) Galicia - Tfno. 981 492 773 - noticias@radiofusion.eu
Facebook
Twitter
O grupo téxtil Inditex gañou 628 millóns de euros do 1 de febreiro ao 31 de xullo de 2010, o 68% máis que no mesmo período do ano anterior, informou hoxe a empresa á Comisión Nacional do Mercado de Valores (CNMV). As vendas no primeiro semestre fiscal de 2010 ascenderon a 5.525 millóns de euros, o 14% máis ás de igual período de 2009, o que reflicte a estratexia de crecemento do grupo. Neste mes de setembro iniciaron as vendas &quo
Inditex segue co seu programa de apertura de novas tendas e ao peche do primeiro semestre operaba en 4.780 establecementos nun total de 77 países.
O resultado operativo ou EBITDA foi de 1.157 millóns de euros, o 45% superior ao primeiro semestre de 2009 e o resultado bruto de explotado ou EBIT alcanzou os 830 millóns, o 69% máis.
A compañía informou de que a estratexia de expansión internacional permitiulle alcanzar unha plataforma de vendas moi diversificada e de que o peso das vendas internacionais situouse no 72% do total.
A zona xeográfica con maior peso nas vendas foi Europa, sen España, que proporcionou o 45% do total da facturación en tenda.
Asia tamén incrementou de forma significada a súa contribución que se situou no 15,3%, fronte ao 12,1% do primeiro semestre de 2009, mentres que América mantívose co 12%.
Respecto ao peso das vendas en España no conxunto do negocio supuxeron o 28,2% no primeiro semestre fiscal, mentres que no mesmo período do ano anterior foron o 31,9%.
A tipo de cambio constante as vendas totais creceron un 11% e en tendas comparables o aumento foi do 5% no primeiro semestre.
Durante o período o grupo iniciou a súa entrada no mercado da India, coa apertura de tres tendas no último trimestre nas cidades de Delhi e de Bombai.
A multinacional téxtil tamén comezou o pasado 2 de setembro as súas vendas "online" en seis países europeos: España, Alemaña, Francia, Italia, Portugal e Reino Unido, e na segunda parte do ano está previsto o lanzamento desta forma de negocio tamén en Austria, Irlanda, Países Baixos, Bélxica e Luxemburgo.
Para o próximo ano a compañía, que destacou a "boa acollida" desta forma de negocio en Internet por parte dos clientes, prevé a apertura "online" nos mercados de Estados Unidos, Canadá, Corea do Sur e Xapón para logo introducirse de forma progresiva no resto dos países nos que opera.
Respecto da evolución do negocio no inicio do segundo semestre, entre o 1 de agosto e o 20 de setembro, as vendas creceron o 10%, e a cifra total de investimentos en todo 2010 está prevista nuns 570 millóns de euros, con novas aperturas de establecementos, dos que o 95% serán en mercados internacionais.